أحباب الفردوس
السلام عليكم ورحمة الله
اهلا وسهلا بكم اخواتي
احباب الفردوس ترحب بكم



منتدي اسلامي ثقافي اجتماعي
 
البوابة*الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سما القلب
مراقب عام المنتدي
مراقب عام المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2451
العمر : 32
رقم العضوية : 94
الأوسمة :
علم البلد :
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

مُساهمةموضوع: نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏   2009-06-06, 07:19




طلب تصريح خروج من المنزل رقم ( )









زوجتي الحبيبة؛؛؛؛؛؛؛

إنا زوجك الموقع أدناه، و اسمي هو -------------------------------------------

أرجو منكم موافقتكم الكريمة على طلب تصريح خروجي من المنزل في

يوم: ----------- الموافق --- / --- / ---- من الساعة ------ إلى الساعة ------

وذلك للأسباب التالية:-

1- ----------------------------------------------------------------------------

2- ----------------------------------------------------------------------------

3- ----------------------------------------------------------------------------
كما أتعهد لكم بصفتكم السلطة العليا بالمنزل بالعودة في الوقت المحدد حسب التصريح
متحملاً أية عقوبة تنص عليها لائحة العقوبات أدناه.
التوقيع ( الزوج ) --------------------------


خاص للاستعمال الرسمي ( الزوجة فقط )
بعد الإطلاع على طلب تصريح الخروج من المنزل والمقدم من زوجنا الحبيب
وبالنظر إلى مبررات الخروج أعلاه، وملف زوجنا الحبيب، ولائحة العقوبات أدناه


أمرنا نحن الزوجة ----------------------وبصفتنا السلطة الداخلية العليا للمنزل بالاتي:

¦ بالموافقة على طلب تصريح الخروج من المنزل والمقدم من زوجنا الحبيب

¦ بعدم الموافقة على طلب تصريح الخروج للأسباب التالية:-

r لسريان تنفيذ البند رقم ( ) من لائحة العقوبات أدناه

r لطلبنا منه الجلوس عند الأطفال عند خروجنا من المنزل

r نظراً لتجاوزه الحد الأعلى من التصاريح r لمخالفته لأوامرنا

r مزاجنا هذا اليوم ليس مؤهل للسماح بخروج زوجنا r لأناقته الزائدة عن اللزوم عند الخروج



التوقيع ( الزوجة ) : ----------------------- التاريخ --- / --- / ------ هـ


لائحة العقوبات

بند 1 – نوم انفرادي وبدون عشاء ولمدة ( ) يوم

بند 5 – قطع المصروف اليومي ولمدة ( ) يوم

بند 2 – حرمان من الحقوق الزوجية ولمدة ( ) يوم

بند 6 – منع المكالمات الهاتفية في المنزل ولمدة ( ) يوم

بند 3 – العبوس صباحاً والتكشير مساءً ولمدة ( ) يوم

بند 7 – سحب النقال واللاب توب ولمدة ( ) يوم

بند 4- توصيل الأطفال من وإلى المدرسة ولمدة( ) يوم

بند 8 – زيارة أم الزوجة يومياً ولمدة ( ) يوم

بند 9 – المنع من مشاهدة القنوات الفضائية ( المستقبل + LBC ) ويلزم مشاهدة القناة السودانية ولمدة ( ) يوم

_________________
[center:5cf7]Image hosted by servimg.com[/center:5cf7]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ربيع الحب
مستشار إداري
مستشار إداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2409
العمر : 42
رقم العضوية : 110
الأوسمة :
علم البلد :
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏   2009-06-06, 17:40

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انا لو منة ادخل السجن احسن



جااااااااااااااااااااااااااااامدة اوى يا سمسم ياجاااااااااااااااااااااااااااااااامد

_________________

Image hosted by servimg.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سما القلب
مراقب عام المنتدي
مراقب عام المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2451
العمر : 32
رقم العضوية : 94
الأوسمة :
علم البلد :
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏   2009-06-10, 03:12

هههههههههههههههههههه

ايه رأيك علشان تعرفى بس

اسعدنى انى اضحكتك

دمتى لنا فى سعادة وجوزك يبقى جمبك على طول

_________________
[center:5cf7]Image hosted by servimg.com[/center:5cf7]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قلب عابد
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3946
العمر : 44
الموقع : مكان علي الارض
تاريخ التسجيل : 09/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏   2009-07-04, 08:41

مش خارج

كده افضل

ههههههههههههههه

اشكرك سما

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahbabfrdaws.ahlamontada.com
سما القلب
مراقب عام المنتدي
مراقب عام المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2451
العمر : 32
رقم العضوية : 94
الأوسمة :
علم البلد :
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏   2009-07-27, 05:08

قلب عابد كتب:
مش خارج

كده افضل

ههههههههههههههه

اشكرك سما


مش كدة بردوة القعاد فى البيت احسن

أشكرك اخى على مرورك الطيب

_________________
[center:5cf7]Image hosted by servimg.com[/center:5cf7]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NASSEREGYPT
محب رائع
محب رائع
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 422
العمر : 46
علم البلد :
تاريخ التسجيل : 06/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏   2009-07-27, 12:54


يا نهار ابيض لما انتى يا سما لسه راجعه من اجازة زواج وح تعملى كده امال لما تقدمى شويه ح تعملى ايه
وياخبر ليكون ده حال الازواج فى مصر دلوقت اصل انا بقالى كام شهر بعيد عن مصر ربنا يستر وعلى كلن انا ح اصور كام نسخه من النماذج ده قبل مانزل اجازة وعلى رأى المثل الى تعرف ديته اقتله وانا عرفت الديه اصور النماذج واخدها معايا وانا نازل اجازة
دومتى ودومتى لنا اختى سما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سما القلب
مراقب عام المنتدي
مراقب عام المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2451
العمر : 32
رقم العضوية : 94
الأوسمة :
علم البلد :
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏   2009-07-28, 01:08


ههههههههههههههههههه

مش للدرجادى دا هزار

وبعدين فية رجاله بصراحة تستاهل كدة بس جوزى مش منهم

وربنا يرجعك لبلدك وبيتك بالسلامة

اشكرك اخى على تواجدك الطيب

تحياتى لك

_________________
[center:5cf7]Image hosted by servimg.com[/center:5cf7]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نموذج طلب خروج من من المنزل جاااااااااااااامد جدا‏
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أحباب الفردوس :: المنتدي الترفيهي :: اضحك من قلبك-
انتقل الى: